Havas Media przejmuje od Carat obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek

Dom mediowy Havas Media zwyciężył w przetargu na obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek. Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Carat Polska, należący do Dentsu Aegis Network.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Havas Media przejmuje od Carat obsługę marek z portfolio firmy Hasco-Lek

Do zadań Havas Media będzie należało optymalizowanie, planowanie i zakup powierzchni reklamowej w mediach online i offline dla wszystkich marek Hasco-Lek, m.in. Ibum, Ulgix, Gripblocker, Hascosept i Hascovir.

- W naszej propozycji wykorzystaliśmy unikalne badania, w tym Havas Soil oraz Meaningful Brands. Wnioski pozwoliły nam zaproponować efektywną strategię komunikacji w mediach, która spodobała się klientowi - mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

Strony nie informują, na jaki okres podpisano umowę.

Carat Polska zajmował się obsługą Hasco-Lek od stycznia 2016 roku.

 

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych